joi, 1 mai 2008

Cu ganduri... de prin Botosani

Acum ceva vreme, umbla vorba la mine pe blog de 2 minunatii de fete, de un oras pe nume Botosani si o anume olimpiada nationala... eh bine, era cazul sa revin cu noutati; multe detalii, ce e drept, nu prea am... dar din nestiinta mea va voi impartasii si voua cateceva;
plecarea, luni dimineata pe la 9... cu emotii si sperante (imi permit sa banuiesc)
de atunci si pana acum am trait intr-un nimic... stiam doar ca e bine, ca pe la Botosani ploua si... atat;
tocmai ce am inchis telefonul asa ca... va spun ce am reusit sa aflu in vreo 5 minute si 3 secunde:
la Botosani a plouat vreo doua zile si acum e mai bine, dar se prevad ploi;
Bototsaniul e totusi un oras ... simpatic, desi a refuzat sa se arate asa pana nu demult;
bani cheltuiti... mai ales pe mancare :)
oamenii... eh bine, moldoveni :P
dar sa trecem peste decor... ziceam cam pe 29 martie(daca nu ma inseala memoria) ca suntem reprezentati de doua fete de nadejde; desigur, am avut dreptate...
rezultatele au fost (sunt, de fapt) pe masura asteptarilor, chiar daca olimpiada e olimpiada si nu face exceptie de la regula olimpiadelor mascarici (intelegeti voi... sau nu? I mean, organizare proasta, oameni nesimtiti... si toata gama) .

Si acum sa tre la partea cu adevarat importanta:

1. Felicitari !!!
2. Daca le vedeti pe undeva... imbratisatile iar, cat se poate de tare din partea mea .
3. Mie mi-e dor...
4. Felicitari!!!

Ajunge...
In caz de noi amanunte, voi reveni.

Un comentariu:

imiplaceploaia spunea...

adoor micile tale anunturi, trebuie sa recunosc, fetele sunt GENIALE . :*:*:* multi pupici si pentru ele dar si pentru tine:D