vineri, 2 ianuarie 2009

2009

Un an nou... desi probabil la fel de vechi ca cei de pana acum, la fel de prafuit si de aplecat de griji, la fel de ridat si la fel de lipsit de vlaga...
Nici planurile mele nu sunt noi... continui sa-mi doresc sa am chitara verde si anul asta trebuie sa o obtin, de'abia apoi o sa incep sa-mi doresc sa ma reapuc de studiat chitara, dar nu-mi promit nimic... vreau si anul asta la munte, macar sa'l vad, sa inspir o gura de aer curat si de liniste; mai vreau oameni dragi, sa le fiu aproape si sa-i iubesc cat de tare pot... astept sa vina primavara, sau macar vara ca sa umblu desculta in iarba... imi astept si laptop-ul impreuna cu oamenii dragi care o sa-l aduca... trebuie sa ajung si anul asta la Alba, din aceleasi motive ca si pana acum sau din oricare altele... trebuie sa iert, sa iubesc, sa traiesc mai mult...
si lista ar putea continua cu maruntisuri

Sa ne fie anul frumos, sa ni-l facem frumos si sa-l traim ca atare!

Niciun comentariu: