miercuri, 1 iulie 2009

Promovez lectura si succesul

Va multumesc ca ati comentat cu drag si spor la articolele anterioare, ca mi-ati aratat ca are rost sa promovam lectura si ca da roade. Cele mai vizibile roade sunt, deocamdata, pentru mine. Ei bine, da... Am castigat!!! Carti de 500 RON!!! 8-> Dar nu o sa ma opresc aici. O sa continui sa va povestesc despre experientele mele in materie de lectura, carti, scriitori, cititori etc. Si nu doar atat, o sa sustin Tamada.ro in continuare pentru ca ne-a aratat ca merita sa citesti, ne-a adunat pe cei care iubesc lectura si a descoperit oameni care scriu frumos si inteligent despre ce citesc, pentru ca citesc. Mai mult, tamada.ro ne-a promis ca va continua si ca astfel de concursuri vor mai fi.
Dar pentru moment o sa va cer din nou ajutorul... va trebui ca voi sa-mi promovati lectura si sa-mi faceti recomandari pentru achizitionarea cartilor. Va multumesc de pe'acum si abia astept sugestiile voastre!
Spor la citit!


PS: Va multumesc si celor care au avut rabdare sa citeasca cele 199 de articole de pana acum! La multi ani draga blogule la implinirea a 200!

3 comentarii:

diary of jane spunea...

ador oamenii care citesc mult.am aruncat o privire printre recomandarile tale.carti foarte bune.am vazut de Mitch Albom ceva carti."Marti cu Morrie" trebuie citita in cazul in care nu ai citit-o.
:*

imiplaceploaia spunea...

felicitari>:D< si la multi ani blogului tau, spor la scribalit:)

casu spunea...

felicitari minune>:D<