luni, 20 iulie 2009

Where do we go? What do we leave behind?

E un fel de jurnal ori, mai bine zis, sunt un fel de memorii. Am uitat de virtual pentru o perioada in care mi-am permis sa traiesc pe bune,but now... I'm back... nu de alta, dar merita sa ancorez macar 3 minute ca sa stiu mai tarziu de unde am plecat.

Doua saptamani... si'o zi.

6 - 9 iulie am trait prima experienta arheologica a vietii mele, in urma careia am decis ca nu va fi ultima. Asta era si scopul... Au fost 4 zile de navetat la Simleu, de urcat pe dealul Cetatii, de facut fise, intins sfori, curatat martori, lopatat, sectionat gropi and so on. Si contrar asteptarilor mi-a placut, cu toate ca e greu; chiar mai greu cand unii incearca sa-ti taie cheful de a le pasi pe urme. Nu stiu daca va fi arhelogie, daca "that's where I go", dar deocamdata e sigur istorie.

10 - 19 iulie a fost Tasnad si a fost cu de toate. De notat ar fi un singur eveniment, desfasurat sub deviza "am doar 18 ani, sunt nebun iubesc si nu am bani" in data de 16. Oameni dragi in direct si in exclusivitate, in legatura telefonica ori doar legatura "telepatica", sa-i zic asa. Zi cu soare arzator, vant si cativa stropi de ploaie; zi cu flori si cadouri; zi cu jocuri si joaca; zi cu mine. Am chitara! si mai am multe, dar asta e elementul de senzatie.

Cel mai portivit cuvant: MULTUMESC... fiecarui om care m-a intalnit (in direct, telefonica sau telepatic) in perioada asta si mi-a zambit ori i-am zambit (macar o data). Dar da'le incolo de cuvinte... o raza de soare, un zambet si o imbratisare pentru toti >:D<


Now it's the time to go on... Hope the future will be the same.

PS: acest articol va aparea si in categoria "vama" pentru ca "am doar 18 ani" si mai am si tricou cu Vama si poate o secunda din mintea lui tudor

Un comentariu:

casu spunea...

:)>:D< sa-ti fie toata vara cel putin la fel de frumoasa ca pana acum:*