sâmbătă, 19 septembrie 2009

Am ramas mult in urma... Si acum cand mi-a revenit cheful, ar fi atat de multe de povestit incat mi-e greu sa incep.
Ei bine, o sa incep cu sfarsitul. Si sfarsitul acesta sta sub motto-ul: "A inceput scoala." Si pentru ca e totusi final, nu inceput, o sa continuu prin a face un fel de bilant al vacantei. Pana cam acum o luna v-am tinut la curent cu actiunile si activitatile mele trecute, prezente si viitoare, doar ca de atunci a cam trecut o luna.
O sa'mi fie dor de vacanta asta pentru ca e ultima vacanta de vara din liceu. Si asta ar fi cum ar fi, doar ca -in ciuda tuturor momentelor de plictis ori de saturare and so on - a fost one of the best. o sa'mi fie dor pentru ca n-o sa mai am niciodata "doar 18 ani", pentru ca n-o sa mai trec niciodata prin: "primesc chitara? nu primesc chitara? primesc chitara? nu primesc chitara? ", pentru ca oamenii se schimba si va trebui sa mi'i gravez bine acolo in minte ca sa ii am ca acum si pentru restul motivelor. Dar sa trecem peste sentimentalism si nostalgie.

Sa revenim unde am ramas:d La lectuuura!
Mi-e rusine de cat de putin am citit, dar I can live with that. De la ultima marturisire nu doar ca am terminat The Picture of Dorian Gray, am citit chiar si Suferintele tanarului Werther, Fata si reversul + Mitul lui Sisif(Camus), am inceput Eseuri de indragostit si Cel mai iubit dintre pamanteni. Intr-o postare viitoare o sa va dau chiar mai multe detalii despre experientele mele de lectura.
Si daca tot e vorba de carti, sa nu trecem fara sa amintim de tabara... minunata si incantatoarea tabara de creatie :Muncel, 2009:D Ne-am citit, ne-am criticat, ne-am povestit, ne-am cunoascut, ne-am plimbat, ne-am vizitat si mai cu seama "ne-am ras". In definitiv a fost o tabara reusita daca vorbim de mancare buna (conform parerii si gustului unui ardelean) in moldova. Si intorcandu-ne la carti, I'm going to have my own book... I mean MY OWN. Cu toate ca nu scrie numele meu pe ea, desi eu inca mai sper... Dar are acolo o multime de bucati din mine + coperta bonus. Aaaa, si sa nu uit ca tot vacanta asta am si scris cate ceva, cate putin ceva, dar cate frumos si drag ceva:D Mai multe detalii tot in viitoare postari...



Si ca sa incheiem optimist: N-am doar 18 ani... dar am chitara!!! (inca una)

3 comentarii:

Zbor de fluture spunea...

wow! chiar sunt curioasa ce vei crede despre Eseuri de indragostit si Cel mai iubit dintre pamanteni. got to talk about that sometime...ah...si, sa nu uit, si eu vreau la lansare!!! s-a inteles?:D plus citit ce e mai nou and so on:D deci, daca nu ne vedem pana plec la Cluj, sigur pe drum spre Bucuresti ;)

Syaitan spunea...

smth

(campania de commenturi irelevante a.k.a. spam)

Paula spunea...

:))
e gen campanie anti astfel de "campanii"?
probabil nu, doar ca asta a fost primul gand ...