marți, 30 martie 2010

Realistic

Ieri am adus la cunostinta o idee mai putin obisnuita de arta, pentru azi am cealalta directie spre care se poate indreptat desenul. Daca ideea de ieri mergea mult pe stilizare si pe transformarea realitatii in pictura, ideea de azi este una care ne-a trecut tuturor prin minte cand desenam, dar care nu ne-a iesit decat unora: de perfectionare a desenelor pana la asemanarea izbitoare cu fotografia.
Sunt mandra ca nu am auzit doar de oameni care fac asta, ci si cunosc vreo doi... doua. :D Cu permisiunea lor: G. adica Georgi si Odango adica Andrada, colegele mele talentate, si o mica parte din munca lor.
Georgi: cu un autoportret si Lo o gasiti si aici.




















Andrada: cu Adrian si Ale- alias Breton in ochi - o gasiti si aici.



Revenind, postarea se datoreaza lui Tudor Chirila pe blogul caruia am gasit acum un pic de vreme 2 linkuri. Asadar, iata si alti oameni care reusesc sa creeze interesant - aici . Unul dintre ei e el: http://kimikimoki.blogspot.com/ . Si iata ca arta poate fi si profitabila, as advertising.

Un comentariu:

sergiu spunea...

interesant si felul asta de arta. sa le feliciti pe colegele tale;)