miercuri, 16 iulie 2008

>:D<



Azi am invatat ca trebuie sa indraznim sa visam pentru ca visele se implinesc. Azi am zambit, am imbratisat si... am plans (pana la urma tot am plans). Azi am primit zambete, am primit imbratisari, am primit cuvinte, am primit culor, am primit... lacrimi. Am primit o cutiuta unde le voi tine pe toate si le voi lua cu mine, le voi lua cu mine si cand voi pleca de pe'aici... da, cand ma voi muta pe norul meu. De azi am oficial un nor... si doua lumi in care o sa ma ascund cand lumea asta nu-mi va mai ajunge, doua lumi unde sunteti si voi, doua lumi in care gravitatia nu ne mai opreste sa stam pe sarma. Dar deocamdata o sa stau aici, o sa supravietuiesc pe un pumn de pamant, cu apa de ploaie (din norul meu), cu un soare care va arde de cate ori voi vrea eu si cu aer... cu aerul din plamanii si din sufletul ei... cu aerul pe care l-ati inchis intr-un balon... cu aerul pe care l-ati transformat in fericire; si am si cu ce sa ma imbrac. Si o sa va cant, o sa va cant toata viata mea, o sa adun culorile, zambetele, cuvintele, lacrimile, iubirea, soaptele, bataile inimilor... toate o sa le adun si o sa vi le cant.

Pentru lucrurile din suflet nu se multumeste, dar se zambeste, se imbratiseaza si... uneori se plange>:D<

Zambete, imbratisari si... nu lacrimi, pentru ca mi-am propus sa nu plang... voua: Sergiu, Caro, Ana, Iulia, Lavi, Dora, Ralu. Va iubesc !!! >:D<




PS: La multi ani Ana si Alin !

2 comentarii:

Caro spunea...

La multi ani Paula si Sergiu..>:D<

Le meriti pe toate..stii bine ca le meriti pe toate, chiar mai mult de atat..nu o sa ma mai repet..ti-am spus..ti-am scris..ti-am dorit..

te iubesc! serios>:D<

Zbor de fluture spunea...

subscriu la tot ce a scris caro:P
le meriti pe toate si nu numai!
te iubim mult!>:D<

p.s: normal, caro, ca vbesti serios, noi si cand glumim vorbim serios, mai ales cand e vorba de a iubi oamenii dragi:P