sâmbătă, 12 iulie 2008

Dinspre pasul meu inspre pleoapa ta

la noapte o sa calc stele cu pleopele...
mai stii ca ti-am desenat 6 stele?
o sa le calc cu pleoapele grele de amintiri si de teama...
si de teama o sa inchid ochii si o sa matur praful de pe stele cu genele...
de teama de intuneric, de teama de lumina si mai ales de teama de mine insami...
eu, eu insami voi fugi de mine, mancand stelele, nu pamantul si...
noi, noi insine, noi vom fi atunci departe...
atat de departe incat ne vom privi degetele de la picioare si vom vedea calcaiele celuilalt...
calcaiele cu care am fugit de mine, mancand stelele (nu pamantul), calcaiele doar vedea'mi'le'vei...
le vei vedea pe sub calcaiul pleoapei cu care am calcat stele la noapte.


Lui Sergiu, din toate motivele
(dar va urma...)

Un comentariu:

Anonim spunea...

stii ... te iubesc>:D< nu stiu alte cuvinte>:D<:*