marți, 22 iulie 2008

Back at home










22 iulie... azi ne-am intors de la Baisoara dupa 3 zile intregi si 2 jumatati, am revenit acasa si am adus cu noi amitiri de tot soiul. Noi, 4 pitici veseli, harnici si voinici + bonus-"educatoarea" noastra draga (Sergiu, Caro, Daria, Paula, Iulia) am fost reprezentantii judetului Salaj la concursul national "Europa de maine"... Ne cerem scuze daca va simtiti dezonorati de diploma de participare obtinuta :))
Ce-am vazut? brazi inalti, cer senin, nori pufosi, luna plina, soare, aer curat de munte, mancare ca'n Ardeal- multa si buna, conditii admirabile, oameni... ei bine oameni din toata tara, mai exact 12 judete: Satu Mare, Botosani, Prahova, Galati, Braila, Bucuresti, Valcea, Suceava, Teleorman, Tulcea, Brasov, Salaj.
Ce-am facut? ne-am plimbat, am jucat twister, am ras, am plans, am lucrat la proiectul nostru, am cantat, am facut si privit focul de tabara, am jucat boltz si ping-pong, am barfit, am desenat, ne-am copilarit si lista poate continua...
Ce-am simtit? de toate pentru toti: fericire, dor, iubire, scarba, nervi, tristete, nemultumire, bucurie, admiratie, durere, teama, indignare, prietenie...

Cu ce ne-am ales?
cu cunostinte noi, de prin tara
cu o diploma
cu poze
cu un aparat foto spart
cu un genunchi putin miscat
cu un degetel taiat
cu un picior in cap
cu pete pe haine
cu un admirabil loc 8
cu 4 zile de relaxare
cu dor de ce-a fost
si sa nu uitam de:
expresia taberei : Ţâpă-te pă linoleu! Nu mă ţâp că nu-i a meu! (si mai recent : Joacă-te cu boxa)
poezia taberei: Noi suntem nişte pitici/ Veseli, harnici şi voinici/ Căutam educator/ Să ne dea un ajutor
cantecelul taberei: Nimeni nu ma vrea, nici chiar mămica mea/ Nimeni nu vrea să mă ştie şi să mă cunoască/ Nu, nimeni nu mă vrea/ N-am bani, n-am nici casă, n-am nici masă/ Nu nimeni nu mă vrea...
cuvantu taberei: a cheţăra

Si ganduri pentru cei 4 :
imi va lipsi rasul cu pofta, cazaturile la twister, noptile frumoase, imbratisarile si pupicii...
imi va fi dor sa va vad in fiecare zi, sa ma trezesc cu voi si sa adorm cu voi
multumesc pentru 5 zile frumoase si pentru ca m-ati invatat sa tin si mai mult la voi >:D<

Niciun comentariu: