sâmbătă, 20 septembrie 2008

Despre zambete...

Mi-au placut zambetele intotdeauna, dar am inceput sa le pretuiesc abia cand mi s-a spun ce poate face un zambet, ce a facut un zambet... Am zambit intotdeauna, dar a inceput sa-mi placa sa zambesc abia cand mi s-a spus ca zambetul are putere...

Acum iubesc zambetele pentru ca am cele mai dragi zambete... EI mi le-au daruit... au zambit si au capturat momentul in imagine... mi-au daruit zambetele lor, le-au pus intr-o cutie sa le am mereu, le-au inchis intr-o "inima" sa imi fie mereu aproape...

Zambesc...



Stiu ca: zambetele te fac sa zambesti, zambetele te fac sa uiti, zambetele te fac sa speri, zambetele te fac sa crezi, zambetele te fac sa ierti, zambetele te fac sa visezi, zambetele te fac sa iti amintesti, zambetele te fac sa traiesti, zambetele te fac sa simti,zambetele te fac sa iubesti, zambetele te fac sa plangi... de fericire, zambetele te inspira, zambetele te inalta, zambetele cuceresc, zambetele infioara, zambetele lumineaza, zambetele infrumuseteaza, zambetele inveselesc, zambetele multumesc, zambetele alina, zambetele imbata, zambetele mangaie, zambetele saruta, zambetele incanta, zambetele ispitesc, zambetele rasfata, zambetele induioseaza, zambetele linistesc...

zambetele inSoresc, zambetele inVerzesc, zambetele inNebunesc





3 comentarii:

Caro spunea...

zambetele salveaza..>:D<

Anonim spunea...

cat imi place chestia asta.nu este zi in care sa nu o citesc.zambesc mai des din ziua in care am intrat intamplator sa vad ce se scrie despre zambete.foarte tare.

Paula spunea...

ma bucur tare mult ca am reusit sa trezesc zambetele din inima ta... imi pare rau ca ai lasat comentariul ca "anonim", dar daca tot citesti in fiecare zi poate vezi si raspunsul meu si imi spui pe cine am inveselit:P

Zambeste liber!