marți, 23 septembrie 2008

memories...

"Vrei Soare? Soare iti dau..."
Vremuri trecute, cand ascultam Vama Veche in fiecare zi... Acum ascult din ce in ce mai putin, sau din ce in ce mai rar, dar din ce in ce mai intens... Totul are alta semnificatie, altfel pulseaza cuvintele in inima, altfel traiesc sunetele. Atat, un vers si il simt in intreg sufletul... L-as urla cu toata puterea si cu tot dragul.
Vreau Soare! Soare imi dau...



*** nu-i cea mai reprezentativa fotografie, dar e Soarele in Vama

3 comentarii:

Anonim spunea...

soare iti dau ...

Syaitan spunea...

nu mai suntem adolescentii de 13 14 ani, cu capul plin de idei despre viata libertate si dragoste. vama veche ne atinge acum alte corzi, cele ale melancoliei de a privi viata asa cum o priveam atunci.

Paula spunea...

Sergiu - you're right:) imi dai>:D<
Kolcs - am ajuns in destul de scurt timp sa zic cum ziceai tu nu demult, cand ne-am intalnit... atunci inca mai credeam ca e la fel, dar s-a schimbat, ne-am schimbat...