luni, 22 septembrie 2008

A venit, a venit toamna...

Fac cu greu trecerea de la un anotimp la altul, realizez cam tarziu ca s'a schimbat sezonul si asta probabil pentru ca mie imi e ce anotimp vreau eu, pentru ca daca vreau sa fie toamna in mai, e toamna, daca vreau sa fie vara in februarie, e vara, daca vreau iarna in august, e iarna... pana la urma e vorba de ce anotimp traim fiecare, nu de calendarul de pe birou. Nu, inca nu mi-a venit toamna, eu inca n-am chemat-o, inca am vara. Si desigur ca anotimpurile mele nu prea au corespondent in ceea ce priveste manifestarile. Toamna mea nu e cu frunze rosii sau cu struguri. Vara mea nu e cu bronz si vacanta.
Dar "a venit, a venit toamna...", am realizat si eu acum cand a iesit soarele dupa o saptamana cu ploi, belti si noroi.


*** Pentru Ana am chemat iarna deja, sa-i ninga!

Niciun comentariu: