duminică, 7 septembrie 2008

Soare

Mi s-a propus sa scriu despre “soarele de la avatarul” meu, am decis sa elimin avatarul si sa vorbesc despre soarele meu… Nu, n-are nici cea mai mica legatura cu Elena ex-Mandinga, are legatura doar cu mine si cu mingea aia mare si galbena de pe cer.
Soarele meu nu e mare, dar nici mic... e atata cat sa-mi ajunga, cat sa-mi incalzeasca sufletul si sa'mi lumineze mintea.
Soarele meu nu e galben, dar nici portocaliu... e verde, cat sa imi coloreze toata lumea'n verde.
Soarele meu nu e aproape, dar nici departe... e aici si acolo, in locul potrivit, nu ma orbeste nici nu ma arde, dar nici nu ma lasa sa orbecai sau sa inghet.
...dupa descrierea facuta ati putea spune: "Soarele tau nu e si atat", dar tin sa va anunt ca Soarele meu e, dar nici nu e... nu e pentru ca nu-l vedeti, e pentru ca il simt si ma vede.
Eu vad soarele si noaptea si iarna.
Soarele meu e al meu, dar si al celorlalti... pentru ca l-am rupt si am asezat cate o bucata in fiecare om drag.
Soarele meu e in mine, dar e peste tot... pentru ca las putin din el in fiecare loc in care calc... cu picioarele, degetele, gandul, inima sau orice parte a fiintei mele. Imi place sa cred ca eu nu las nici urme, nici umbre, ci ca las soare.
Eu am peste tot soare.

2 comentarii:

Caro spunea...

Soarele tau, impreuna cu Lumea mea formeaza un Univers. Al nostru, al lor! Sper sa ne continuam colaborarea, s-ar putea sa iasa ceva frumos, de fapt nu s-ar putea, pentru ca iese ceva frumos.


Ma simt onorata sa am bucatele din Soarele tau, ma simt onorata sa vars lacrimi din pricina lor, ma simt onorata sa te stiu prietena mea nebuna cu ochi precum marea >:D<..

Anonim spunea...

"de cate ori te-am imbratisat, te-am sarutat, te-am mangaiat, te-am tinut de mana, m-am gandit la tine ... de atatea ori te-am prafuit cu soarele meu"
sunt plin de soare:) de soarele tau>:D<:*