luni, 1 septembrie 2008

revenire

dupa 3 saptamani de pauza mi-era dor de bloggarit... atata cat o poate face o tentativa de blogger, un blogger amator, fara prea mari pretentii si cu destul de putine lucruri de spus, un blogger care se numeste blogger doar pentru ca are blog si care si-a facut din blogul lui o casa, unde face ce vrea... mi-a fost dor:) dor sa scriu de dragul scrisului, de dragul oamenilor dragi si de dragul meu si dor de citit...
am revenit cu o multime de ganduri adunate undeva intr-o cutie de creioane colorate, dar pe care le-am uitat voit sau nu... a mai ramas doar amintirea lunii, zarita in multe seri de la aceeasi fereastra, amintirea dorului de oameni, amintirea oamenilor si a neoamenilor si alte amintiri mai bine sau mai prost conturate, de care ma bucur sau de care nu ma bucur...
e mult de povestit ce si cum s-a petrecut in cele 3 saptamani, enumar doar cateva cuvinte: a desena, a citi(putin), a scrie, a indura, a munci, somn, nervi, zambete, oameni, lacrimi, a cauta, a nu gasi, dor, asteptare... si lista poate continua, dar ma opresc deocamdata...
e deja 1 septembrie, ni s-a dus vara, repede si fara sa o simtim prea tare... e toamna ...

Niciun comentariu: