sâmbătă, 21 iunie 2008

Soare. Verde. ...


am si uitat ca a venit vara...
si ca sa amintesc tuturor asta, ei bine: A venit vara!
e vara, e vacanta, e Soare, e Verde...
am facut niste poze in parc si abia uitandu-ma la ele m-am trezit si mi-am dat seama ca e Verde; daca vezi un copac in fiecare zi nu-ti dai seama de fiecare schimbare care se petrece cu el, dar daca'l vezi azi si peste 2 saptamani... sau 2 luni...
cred ca asa mi s-a intamplat mie, nu am realizat cum a venit verdele peste noi... doar vazand niste poze seci, cu natura moarta am realizat ca in pozele mele actuale apar copaci cu frunze, iarba, muuulta iarba... si e cerul senin; de cand nu "mai m-am" uitat la cer...
daca ar bate si vantul as zice ca'i perfect... deocamdata e doar Soare.Verde...
nebunii sunt ba in vacanta, ba se izoleaza, ba nu reusesti sa dai de ei
nebunia cred ca... nu stiu daca mai exista nebunie de vanzare, de cumparare, in cautare de partener... cred ca mai vezi nebunie doar cand se intalnesc doi nebuni...
Soare.Verde... in asteptare de nebuni

Niciun comentariu: