luni, 31 august 2009

8 comentarii:

Anonim spunea...

eu cica as fi Raven :->
tie ce personaj ti-a iesit?

Paula spunea...

eu sunt bomboana Green de la M&M :-??

Anonim spunea...

lool

Zbor de fluture spunea...

You are Betty Boop. You are Romantic. You are Hott. Boy's Love you. Some girls too. You are a cool, Out-going, Animal lover that everyone want's to hang out with.

=)) deci...wow...asa NU mi se protriveste:))

Paula spunea...

Ralu sorry for you, inseamna ca n-ai fost sincera cand ai raspuns la intrebari. Te-am priiins!!

Anonim spunea...

sau, poate, i se potriveste, dar e ea modesta si nu vrea sa recunoasca ;))

casu spunea...

raven...chiar asa misterios is:-?
be

Zbor de fluture spunea...

eu am raspuns cum am putut :)) bine, ca e adevarat ca I am romantic si animal lover, dar restul:)) make me laugh:))