sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Lipsa. Cuvinte. Timp

Lipsa mea dateaza deja de cateva saptamani. Initial ma gandeam ca voi avea prea multe de impartasit, ulterior am constatat ca am prea putin timp. Si ca toate imaginile se acumuleaza acolo undeva in memorie, in fiecare dimineata inca o fotografie aruncata peste gramada de pana ieri. Si ca nu stiu ce sa impartasesc. Cum mi s-a schimbat ... viata, ca sa zic asa? Ni se intampla tuturor, la un momentdat. Ce mi se intampla in fiecare zi? Mi se intampla si gata. Cum ma adaptez, ce oameni vad, ce oameni am cunoscut, ce frustrari am, ce am mai citit?  Ma adaptez si vad oameni adunati din diferite contexte, am cunoscut... oameni si neoameni, dar raman la oamenii mei, am frustrari, nu am timp si n-am mai citit de ceva vreme. Ceea ce fac, aproape zilnic, nu se numeste citit, s-ar putea numi informare. Si mi-ar parea cel putin ciudat sa ma apuc, acum, din senin, brusc, sa postez despre egipteni si neanderthalieni,  despre semiluna fertila si Mureybet, despre Polibios si monocondil, despre celturi si Stonehenge. Probabil ar fi interesant, pe undeva, dar cred ca aici voi pastra limita dintre ce sunt si ce voi deveni, dintre ce este casuta mea virtuala si ce e in afara ei.
Punct.





Nimic nu mai curge
Din trupul ei vested ca o frunza
Frunza care a cazut ieri
Pe Napoca, la numarul 2.
Frunza de pe fruntea portughezului
Ce sta la coada la covrigi
Frunza de pe ochii cenusii
Ai copilului cu ghiozdan ce trece strada in fuga
Frunza  de pe buzele fetei
Cu ciorapi portocalii si bocanci
Frunza aceea amaruie
Ca o cafea tare intre 11 si 12
Sau ca zambetul din vitrina
Pe Napoca nu sunt copaci,
Sunt doar oameni care au prins radacini in asfalt
SI mai e trupul ei vested,
Din care nu mai curge niciun strop de suflet.

2 comentarii:

KageSinner spunea...

originalitatea...asta m-a marcat citind poezia

Zbor de fluture spunea...

>:D<
e al treilea an pentru mine si tot la fel ma simt... doar ca s-a instalat o oarecare obisnuinta.