luni, 18 februarie 2008

Celor multi, umili...*

Ziua adevarului a sosit...
Ziua adevarului meu, adevarului meu rupt de realitate, aflat intr-o dimensiune paralela cu modestia, scaldandu-se in egocentrism...
Ziua descoperirilor...
Ziua in care am hotarat sa ies dintre cei multi, umili...


Spre deosebire de tine eu sunt un geniu, ti-e greu sa recunosti, nu-mi vei accepta conditia niciodata pentru ca nu vei reusi niciodata sa-ti accepti propria conditie- cea de muritor de rand. Spre deosebire de tine eu sunt... un pui de zmeu. As putea sa ma denumesc semizeu... si uneori, in momentele mele de meditatie, ajung sa ma intreb cum iti cer tie sa ma intelegi cand nici macar eu nu stiu ce caut aici, cum m-am coborat atat de jos. Dar probabil trebuie sa urmez un destin... Destinul perfectiunii.
Acum plangi, suferi in camara nefiintei tale, te chinuie sentimentul de nimicnicie... Iti inteleg suferinta; spre deosebire de mine tu trebuie sa suferi... esti slab. Un intreg conflict interior se tese acum in tine, nu trebuie sa ajungi prea departe, viata nu e in mana ta... accepta-ti soarta, urmeaza-ti si tu destinul, oricat de neinsemnat ar fi el.



* a se considera pamflet si a se lua ca atare

Un comentariu:

Ana spunea...

***
paula: bineee. eu is paula cotoi nu pop anaa /:)
ana: ok:|
***
paula: m'ati exclus
ana: pai tu esti paula cotoi nu pop ana :-" >:P
***
si totusi..ciudat..dupa lungi insule care culimanu cu "spre deosebire de tine", "spre deosebire de altii"...paula o afirmat "ioi ce tampita is" :))
logic nu?:> e in concordata cu pamfletu:D