sâmbătă, 5 aprilie 2008

Electrica. SA (II)


Lampile de pe drumul meu
Lumineaza din nou.
Nu stiu pentru cat timp…
Am aflat macar ca nu mi s-a sfarsit drumul,
Chiar si pe intuneric am mers
Destul de drept.
Nu e calcata nici o floare de pe marginea drumului meu.
Lampile de pe drumul meu imi sunt de ajuns
Pot sa vad si sa prevad urmatorii doi pasi.
N-am nevoie de mai mult,
Dar inca ma intreb
De ce lampile voastre stralucesc mai tare.


Am zarit la doua strazi departare
O cucoana pe tocuri
Ranind o frezie.
Lampile par totusi a lumina destul de puternic pe aleea ei.
Dar… mi se pare…
Nu, nu mi se pare,
Intr-adevar
Are ochiii inchisi.
Risipa de energie electrica…
Tu,
Cel de pe a doua alee…
Stinge lampile de la doua strazi departare,
E mediul in pericol !
*


Un comentariu:

imiplaceploaia spunea...

daca te ingrijoreaza mediul sastii ca am putea sa ne cumparam toti cate o lanterna...:D