marți, 29 aprilie 2008

Pe moment... (un moment mai matinal)


Imi permit ca in cele ce urmeaza sa fac public un gand ce-mi veni, citind 3 randuri...
(intrucat ele nu-mi apartin, vor ramane ascunse)


Reteta unei zile reusite: te scoli dimineata cu ochii pe fereastra si vezi cum ploua, iesi afara in pijama si dupa ce te-a udat bine, te intorci si iti faci un ceai cu fructe de padure... mai tarziu scoti nasul la soare si fugi dupa 3 fluturi care se tot ascund sub frunze si sub lalele... si in final, de dragul fericirii se lasa prinsi in parul tau... la cina, servesti zambetele celor mai minunati oameni, 2,3 poezii de'ale marilor oameni, scrii cateva randuri pentru micii oameni si te uiti la luna cum se amesteca'ntre stele... daca am uitat de copaci, de verde, de zbor printre nori, vant, nici macar nu am uitat... au fost acolo tot timpul, caci cum ai fi putut fugi dupa fluturi daca nu zburand? cum e o zi ca asta daca nu verde? cum te-ai fi uscat de ploaie daca n-ai fi stat in vant? cum ar fi fost atata frumusete daca ti-ai fi uitat copacul acasa?

Niciun comentariu: