sâmbătă, 29 martie 2008

Cu gandul spre Botosani...

Nu.. nu va faceti griji, eu nu plec nicaieri...
Botosaniul va fi, insa gazda altor doua minunatii de fete cu talente si pasiuni in ale Limbii si Literaturii Romane... prietenele mele dragi, Alexandra si Lavinia, de care sunt inca o data mandra; azi, 29 martie, o zi remarcabila pentru ele... ei bine da, conform asteptarilor mele, ele sunt olimpicele judetului nostru, la clasa a X-a.
O sa ma limitez la a spune ca sunt grozave, harnice si iubitoare de frumos, creative, sensibile si silitoare, pe scurt: si frumoase si destepte; isi merita din plin soarta.
Asa ca, dragi salajeni fiti mandrii !!! avem reprezentanti de seama la Botosani, suntem pe maini bune.
Inca ceva, daca vreunul dintre voi le zareste, prindeti-le si imbratisati-le tare din partea mea.

Si acum, doar pentru voi doua:
1.V-am laudat, dar sa nu vi se urce la cap.
2.Pune-ti mana pe carte.
3.Stiti ca glumesc, am incredere in voi si stiu ca o sa faceti ce trebuie.
4.Felicitari inca o data.
5.Cate multe imbratisari pentru fiecare.
6.E real, nu visati.
7.Succes!!!
8.Dupa Botosani, va arunc cartile de romana.
9.Si o sa va mai dedic un "articol", cel putin unul...

Povestea acum incepe... in caz ca va intereseaza, dupa Botosani, ne vedem tot aici...

Niciun comentariu: