duminică, 26 octombrie 2008

Au taiat plopii...

Au taiat plopii de pe strada pe care umblu de cand ma stiu... O sa mi se stearga acum toate amintirile cu picioarele mele aruncand in sus frunze galbui, toate amintirile cu umbra subtire care nu domoleste canicula, toate amintirile cu trotuare negre pictate de florile de plop si ploaie. Vor sa-mi spele sufletul... ei vad copilaria ca pe o pata. Vor sa'mi spele sufletul si mintea de copil, sa-mi stearga toate amintirile dulci.
Au inceput sa taie copacii... asa vor ei sa ne salveze. Nu vad ca ne ucid si trupul si sufletul. E ca si cum am fii si noi niste plopi... si ne reteaza pe rand.
Am exagerat, nu-i asa?

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ii voi lasa sa-ti ucida amintirile...

Zbor de fluture spunea...

nu ai exagerat...iar strada arata ca un copil mort fara plopi..