marți, 14 octombrie 2008

Noi

In fiecare zi ne atingem inimile
Cand degetul meu aratator
Se uneste cu degetul tau aratator
Si topeste orice umbra de materie
Pana ramanem numai spirite.
In fiecare zi ne incurcam sufletele
Cand bucatele din sufletul meu
Alearga spre un loc numit acasa
Si bucatele din sufletul tau
Alearga spre o cavitate mica din toracele meu.
Facem schimb de bucatele
In fiecare zi
Pana cand tu vei avea cu totul sufletul meu
Iar eu voi avea cu totul sufletul tau.
Pana cand sufletele noastre
nu vor mai sta in niste cavitati mici
si vor iesi sa se plimbe, tinandu-se de mana.


Lui Sergiu, cateva bucatele din sufletul meu care alearga spre sufletul lui

3 comentarii:

Anonim spunea...

hai acasa... >:D<

casu spunea...

pentru minunea mea >:D<>:D<>:D<

casu spunea...

8-> te iubesc minunea mea! tare.verde.infinit.>:D<>:D<>:D<