miercuri, 15 octombrie 2008

***

Adunam in fiecare secunda
Praful de pe sufletele oamenilor
Si il punem intr-o cutiuta
Pe care o ferecam
Pana cand vantul
Prietenul nostru bun
Vine sa il imprastie peste tot pamantul.

Si ne apucam iar de adunat
Praful de pe sufletele oamenilor
Pana cand invata
Ca cel putin o data pe saptamana
Trebuie sa-si curete si sufletul.

Adunam in fiecare secunda
Si cand oamenii invata
Sa-si curete sufletele
Vine vantul
Dar nu mai imprastie praful
Din cutiuta noastra
Ci sufla praful de pe sufletele lor
Colo catre apus.


Si ne apucam iar de adunat
Sufletele oamenilor.




Laviniei, pentru ca asemenea ploii, vantul nu murdareste orase, ci imprastie colbul de pe suflete

Un comentariu:

Caro spunea...

deci..mi-e dor..dor de nu stiu ca desi sunteti acolo sub mine..nu am timpul necesar sa ma bucur de voi..si asta ma intristeaza..si vreau sa va, mai mult decat, mltumesc pentru ce ati facut pentru mine azi..pentru ca sunteti niste prieteni, mai mult decat prieteni..pentru ca, va mai mult decat iubesc, deoarece voi ma iubiti..si ma simt iubita din atatea parti..si mi-e frica sa nu va dezamagesc, sa nu va trimit la randu-mi iubirea mea.. toata toata, pentru ca eu singura nu prea am ce face cu ea..si cel mai rau imi pare ca am o perioada atat de haotica, in care nu va pot arata cat de mult va iubesc, in care uit sa fac anumite lucruri esentiale, in care sufletul a ramas in urma mintii..dar oricum vreau sa stiti ca va iubesc..>:D<..mult>:D<